Begynd i Holbæk Roklub

Velkommen til Holbæk Roklubs netside med informationer for nye medlemmer.

På denne side kan du læse informationer rettet mod nye medlemmer der enten vil lærer at ro eller personer der har roet tidligerer enten i Holbæk roklub eller i en anden roklub. kort sagt alt der er relevant for nye medlemmer i Holbæk Roklub.

Læs herunder om:
- Kort om Holbæk Roklub
- Ro sæsonen
- Vinter aktiviteter
- Langture
- Daglig roning
- Hvad koster det?
I kalenderen kan du se hvad der sker i den kommende tid I Holbæk Roklub.
Røde er klub aktiviteter
Gul er hvor klubhuset er optaget, omklædningsrum og træningsrum kan benyttes
Klik på aktiviteterne for at læse mere om aktiviteterne.

Information til nye roer
mandag, april 14, 2014, 08:55 AM
Skrevet af Administrator
Roinstruktion

Har du ikke roet før eller er det meget længe siden, skal du gennemføre roinstruktion i klubben før du kan deltage i almindelig daglig roning.
Roinstruktionen gennemføres enten på en weekend-roskole eller på en mini-roskole fra maj til september.

Weekend roskole

Vi afholder flere weekend-roskoler i løbet af året. Den første afholdes lørdag den 26. april og den anden lørdag den 24. maj 2014. Tidspunktet er fra kl. 8.00 – 16.00. Foruden lørdagene bliver der også ca. 3 aftener i den almindelige rotid fra kl. 18.30 – 21.00. På roskolerne får du kendskab til klubben og dens muligheder og modtager både praktisk roinstruktion på vandet samt teoretiske lektioner på land med bl.a. ro- og styreteknik samt sikkerhed til søs.

Roklubben sørger for morgenbord og frokost på lørdagene.

Tilmeldingen kan ske til Niels Chr. på mail til rochef@holbaek-roklub.dk eller på mobil 60 15 46 16.
Du kan altid møde op i roklubben for at få mere information. Det skal helst være en onsdag aften, hvor der altid en et bestyrelsesmedlem til stede.

Mini roskole

En Mini roskole er en roskole, hvor der kun er praktiske lektioner på vandet. Den vil blive afholdt over flere aftener i løbet af ca. 2 uger efter aftale med instruktøren og de nye roere.

For at deltage på en roskole skal man melde sig ind i Holbæk Roklub og betale for instruktionen. Dette inkluderer 1 måneds kontingent. Herefter modtager man indbetalingskort for resten af sæsonen. Ønsker man ikke at fortsætte sit medlemskab, skal man rette henvendelse til klubbens kasserer.

Melder man sig ind i klubben i løbet af vinteren eller sent på rosæsonen, hvor det ikke er muligt at modtage roinstruktion, kan man deltage i alle roklubbens vinteraktiviteter samt benytte klubbens træningslokale. Du vil så kunne få instruktion på én af roskolerne i den nye sæson.

Du får også tilbudt en introduktion om brug af vores træningslokale med fokus på brug af romaskinen samt tilbud om deltagelse i rospinning med instruktør.

Rochefen er ansvarlig for roinstruktionen.
Kontakt rochef Niels Chr. Petersen på mail rochef@holbaek-roklub.dk på mobil 60 15 46 16 eller mød op i klubben en onsdag aften.

vis indlæg ( 427 visninger )   |  permalink

| 1 | Næste> Sidste>>