Begynd i Holbæk Roklub

Velkommen til Holbæk Roklubs netside med informationer for nye medlemmer.

På denne side kan du læse informationer rettet mod nye medlemmer der enten vil lærer at ro eller personer der har roet tidligerer enten i Holbæk roklub eller i en anden roklub. kort sagt alt der er relevant for nye medlemmer i Holbæk Roklub.

Læs herunder om:
- Kort om Holbæk Roklub
- Ro sæsonen
- Vinter aktiviteter
- Langture
- Daglig roning
- Hvad koster det?
I kalenderen kan du se hvad der sker i den kommende tid I Holbæk Roklub.
Røde er klub aktiviteter
Gul er hvor klubhuset er optaget, omklædningsrum og træningsrum kan benyttes
Klik på aktiviteterne for at læse mere om aktiviteterne.

Kort om Holbæk Roklub
mandag, oktober 4, 2010, 10:40 AM - Aktuelt
Skrevet af Administrator
Holbæk Roklub er stiftet d. 10. juni 1886, og er dermed en af Holbæk's ældste sportsforeninger og landets 5. ældste roklub.

Holbæk Roklub ejer selv klubhus og alt bådmateriel. Alle aktiviteter og drift af klubben er drevet af medlemmerne. Ingen bliver betalt for deres indsats, undtagen den ugentlige rengøring i klubhuset.

Holbæk roklub er medlem af DFfR (Dansk Forening for Rosport) www.roning.dk og derigennem også medlem af DIF (Danmarks Idræts Forbund)

Klubbens bestyrelse vælges på klubbens ordinærer generalforsamling i februar måned ifølge Klubbens love.

Klubbens bestyrelse består af:
- Formand
- Næstformand
- Kasserer
- Daglig-rochef
- Langturs-rochef
- Materialeforvalter
- Ungdomsleder
- 2 Suppleanter

Som medlem af Holbæk Roklub er man medejer af klubben (klubhus, både og alt andet i klubhuset) og man er derfor forpligtiget til at passe på og deltage i vedligeholdelse af klubbens hus og bådmateriale. Medlemmer skal overholde klubbens Reglement
vis indlæg ( 1055 visninger )   |  permalink

<Forrige | 1 | Næste> Sidste>>