Begynd i Holbæk Roklub

Velkommen til Holbæk Roklubs netside med informationer for nye medlemmer.

På denne side kan du læse informationer rettet mod nye medlemmer der enten vil lærer at ro eller personer der har roet tidligerer enten i Holbæk roklub eller i en anden roklub. kort sagt alt der er relevant for nye medlemmer i Holbæk Roklub.

Læs herunder om:
- Kort om Holbæk Roklub
- Ro sæsonen
- Vinter aktiviteter
- Langture
- Daglig roning
- Hvad koster det?
I kalenderen kan du se hvad der sker i den kommende tid I Holbæk Roklub.
Røde er klub aktiviteter
Gul er hvor klubhuset er optaget, omklædningsrum og træningsrum kan benyttes
Klik på aktiviteterne for at læse mere om aktiviteterne.

Daglig Roning
mandag, oktober 4, 2010, 10:27 AM - Aktuelt
Skrevet af Administrator
Daglig roning, dækker over alt normal roning, Daglig roning finder sted i daglig rofarvand, mellem solopgang og solnedgang plus en halv time i begge ende.

Daglig rofarvand er hele Holbæk Fjord, afgrænset af Kirsbærholmen (golfbanen) i syd og op til bådbroen ved Bognæs i nord.

Alle medlemer der kan samel en besætning, hvor mindst en er styrmand, kan til en hver tid ro en tur i daglig rofarvand.

Alle mandage til torsdage i rosæsonnen er der brovagt i klubben kl 18.30 (kl 18.00 efter 1. september), Brovagtens opgave er at sætte ro hold efter de fremmødtes ro ønsker.
vis indlæg ( 1281 visninger )   |  permalink

<Forrige | 1 | Næste> Sidste>>